9 uren geleden
(, 09:41 PM)Jeroen S schreef: Het begint met weten wat je nu hebt, welk type cranks? waarschijnlijk 4 kant trapas. Een welke bcd bolt circke diameter. Dus hoever de bladboutjes uit elkaar zitten. Vaak 130, 5 arm maar 110 komt ook voor.
Veel moderne cranks zijn hol, oudere zijn vaak massief. Verder kan het nieuwe gat niet te dicht bij het oude gat zitten. Ik denk niet dat je een 165er naar 150 kunt inkorten maar een 170er mogelijk wel.
lijkt erop dat die van mij niet ingekort kan worden. weet niet of ze ook hol zijn maar hebben in ieder geval een taper/flare dus smaller halverwege en een inkeping aan de mediale kant
(, 11:21 PM)Hardloper schreef: Kun je niet beter even langs Dronten ofzo? Voor 30 euro heb je gewoon een setje cranks. Persoonlijk weet ik niet of je wel moet willen tobben voor dat geld.
ja, dat was wat ik ook al in gedachten had. mogelijk dat iemand hier nog iets wist