11 uren geleden
(07-Dec-2024, 10:16 PM)Wim -de roetsende schreef: Toch denk ik een oplossing te hebben gevonden, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Komt later.
En ik ben er uit. Op 6 december ging de ons aller bekende kogel door de kerk.
Het is geworden........een DF + Hosen.
Het hele verhaal + de foto's staat hier: https://roeifietsen.blogspot.com/2024/12/df-282.html
Een korte samenvatting:
- Eind november had de SL een kapotte rem
- Woon-werk-verkeer met de open ligger vond ik geen pretje
- Er worden geen velomobielen meer gebouwd in mijn maat
- Ymte had een zo goed als nieuwe tweedehands DF te koop staan
- De vraagprijs bleef hetzelfde inclusief Hosen en nog best wel een heleboel andere wensen: cranks vervangen, kettingbladen vervangen, spiegels vervangen, lamp in nieuwe opening, bel in oude opening lamp, vizier plaatsen, Hosen bevestigen met boutje en twee elastieken (idem bij de Tuna) en de banden rondom vervangen door nieuwe Urbans voor en een GP5000 achter.
- Dit bedrag had ik al gespaard voor een nieuwe velomobiel
Conclusie: ik heb de DF 282 gekocht voor een erg leuke prijs.
Deze DF was van Jan Wijnen en is van 01-02-2022 en heeft nog geen 10.000km gelopen.
Gisteren haalde ik de DF op en wie kwam daar na een tijdje aan met haar Strada op het dak van een aardige mede-vm-rijder?
Onze @Willeke.
Leuk gekletst, was gezellig.
Was je nog op een redelijk tijdstip thuis?
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler