10 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 uren geleden door Martin van Mourik.)
(, 01:15 PM)Jeroen S schreef: Het ziet eruit als weggetjes waar ik me met de highracer ook nog wel zou wagen, daar liggen juist voor dit soort stukjes dikkere bandjes op.Ik vermoed dat een highracer het vanwege de grotere wielmaat zelfs beter doet. Mijn fiets heeft snel de neiging om met het voorwiel te gaan schuiven als de grond een beetje slap is, de controle houden is dan echt lastig. Een paar keer ging ik bijna onderuit op die manier, maar het ging nog net goed.
(, 01:15 PM)Jeroen S schreef: Hele mooie stukken en vermoedelijk ook heel erg stil en rustig in de bosgebieden deze tijd van het jaar.Op de fietspaden van egale betonplaten kwam ik diverse wielrenners tegen. Op de onverharde wegen alleen een enkele wandelaar.
In 2025 vallen de zonnewendes op een zaterdag en een zondag.
Misschien heb ik hier wat mensen kunnen inspireren om ook eens een zonnewendetocht te ondernemen, dat zou leuk zijn. Op de dag van de zonnewende solo minimaal honderd kilometer en dan hier je verhaal doen, ongeveer zoals de CENTMOIS op vélorizontal (https://velorizontal.1fr1.net/t27819p625...nde#743360).