Ik heb bij Tempelman een Optima Baron wielset gekocht voor mijn groene Dries Baron, maar ik had me niet gerealiseerd dat optima 135mm achternaven gebruikte, terwijl mijn fiets een wiel met 130mm naaf nodig heeft.* De naven in de nieuwe wielset zijn van DID, een merk/ fabrikant/ type waarover ik online niks kan vinden. Op het label op de doos staat 'MM' (is dat de fabrikant?) en artikelnummer 'OP508-091', maar dat levert via Google niks op.
Weet iemand toevallig of dit naven van een bekende fabrikant zijn met een ander stickertje? Ik hoop dat ik ergens een passende 130mm as kan vinden zodat ik de zaak om kan bouwen. Het gaat om een QR naaf met machinelagers, dus de as inkorten inkorten is er helaas niet bij.
* Waarom zijn ligfietsen meestal afgemonteerd met mountainbikeonderdelen? Ik gebruik zelf vrijwel altijd racegroepen.
Weet iemand toevallig of dit naven van een bekende fabrikant zijn met een ander stickertje? Ik hoop dat ik ergens een passende 130mm as kan vinden zodat ik de zaak om kan bouwen. Het gaat om een QR naaf met machinelagers, dus de as inkorten inkorten is er helaas niet bij.
* Waarom zijn ligfietsen meestal afgemonteerd met mountainbikeonderdelen? Ik gebruik zelf vrijwel altijd racegroepen.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane