Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel advies
#1
Hoi allemaal,

Ik had een tijdje terug gevraagt of het mogelijk is om met een velomobiel naar school te gaan,  in dit topic.

Nu kwam daar uit dat het niet perse heel handig is, maar toch ook wel echt heel leuk, en heb ik dus besloten dat ik er wel eentje wil aanschaffen, gewoon om een keertje uit te proberen.

Nu zie ik dat het aanbod de laatse paar dagen een beetje omhoog schoot, en ik dacht dat ik maar eens wat advies vroeg.
Ik wil het liefst wel een beetje een velomobiel met een hoge fun factor, sinds hij naast thuis-school ritjes ook gebruikt zal worden voor leuke vrijetijds ritjes.

Nu staat er op ligfiets.net een 20'' quest te koop, voor een niet al te hoog bedrag(alhoewel), maar deze is wel van glasvezel, en ik ben jong, en vind een beetje snelheid toch ook wel leuk Big Grin  en ben bang dat met deze dat niet helemaal het geval zal zijn.
Verder zag ik online vooral een paar mango's, zou ik hier dan beter voor kunnen gaan? misschien is de super mango die bij peter in twente te koop staat ook wel wat(wel wat duurder), had al even contact gehad maar moet nog even kijken waarneer ik langs kan komen.
Er staan ook een paar WAW's te koop, iemand zij dat deze te 'spartaans' was, maar, deze zijn volgensmij wel van carbon gemaakt, wat mij ook wel weer gaaf lijkt.


Kortom, ik weet het eigenlijk niet zo heel goed, en hoop dat jullie wat expertise kunnen delen, zodat ik een goede keus kan maken!

Groet,
Maisveld
Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Velomobiel advies - door Maisveld - 27-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 27-Dec-2024, 03:29 PM
RE: Velomobiel advies - door Fietsbennie - 27-Dec-2024, 03:30 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 04:28 PM
RE: Velomobiel advies - door twilwel - 27-Dec-2024, 03:36 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 27-Dec-2024, 03:37 PM
RE: Velomobiel advies - door twilwel - 27-Dec-2024, 03:48 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 27-Dec-2024, 03:51 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 27-Dec-2024, 04:23 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 27-Dec-2024, 03:51 PM
RE: Velomobiel advies - door Maisveld - 27-Dec-2024, 05:59 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 06:09 PM
RE: Velomobiel advies - door datakneder - 27-Dec-2024, 10:03 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 10:32 AM
RE: Velomobiel advies - door Willeke_IGKT - 27-Dec-2024, 06:42 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 27-Dec-2024, 07:07 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 07:12 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 27-Dec-2024, 07:22 PM
RE: Velomobiel advies - door Veloquest - 27-Dec-2024, 07:56 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 27-Dec-2024, 08:01 PM
RE: Velomobiel advies - door Piet K - 27-Dec-2024, 09:55 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 28-Dec-2024, 05:04 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 05:50 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 28-Dec-2024, 05:57 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 28-Dec-2024, 06:07 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 06:15 PM
RE: Velomobiel advies - door Velomobielfan - 06-Jan-2025, 01:27 AM
RE: Velomobiel advies - door Lopopodium - 06-Jan-2025, 05:06 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 06-Jan-2025, 05:37 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 07:32 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 06-Jan-2025, 08:21 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 06-Jan-2025, 08:41 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 06-Jan-2025, 10:20 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 10:32 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 07-Jan-2025, 09:51 AM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 07-Jan-2025, 12:55 PM
RE: Velomobiel advies - door Pphaan34 - 06-Jan-2025, 10:46 PM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 07-Jan-2025, 08:58 AM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 08-Jan-2025, 01:27 AM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 08:34 AM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 08-Jan-2025, 01:06 PM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 09:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier ging het goed t...Hardloper — 09:21 AM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Dank voor de tips! N...Jeffrey Leeflang — 08:08 AM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevreden...Willeke_IGKT — 07:41 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...Gideonaut — 01:49 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Op mijn fiets zit ee...melle z — 01:46 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM