(, 03:30 PM)Fietsbennie schreef: Ik zou eerst goed proefrijden voor je iets gaat kopen.
Dit.. tenzij je dr echt gunstig een kan kopen en heel af en toe komt er weleens wat gunstigs voorbij.
Je zou velomobiel.nl of intercitybike eens kunnen benaderen voor een proefrit en als het bevalt eens kunnen vragenof je dr eentje kan huren voor een weekje of wat langer. Zeker bij velomobiel.nl zou je weleens kunnen gaan slagen voor een inruilexemplaar. Zij hebben aardig wat bestellingen voor deSnoek en Snoek L en een deel daarvan zijn van velonauten die dr huidige velomobiel zullen inruilen.
De quest 77 is een oude en ondanks zn prijs vind ik 'm toch echt veels te duur.
Dr staat nu hier tijdelijk een witte carbon strada in de tuin. Niet de mijne,maar die van Willeke. Zij heeft een nieuwe velomobiel besteld en zal de Strada gaan inruilen. Wellicht kun je met haar wel een leuke deal sluiten hieromtrent? De strada is niet de snelste velomobiel, maar wel wat moderner dan Quest 77 en lekker wendbaar. Daarnaast van carbon en qua budget past ie wel, denk ik. Die vind ik persoonlijk dan interessanter dan quest 77 en zal zn waarde ook wel behouden.