Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel advies
#13
Mijn VM komt inderdaad op de markt maar ik heb al verschillende keren een vraag erover gehad. Ik weet ook nog niet of ik hem prive ga verkopen of dat inruilen een betere optie is.
De nieuwe fiets wordt eind maart op zijn vroegst verwacht.

Ik zou ook beide handelaren in Dronten bellen, na het weekend want het zijn OBT rijders.

Ik denk dat de 3 x 20 Quest niet gek geprijsd is en het zou een leuke fiets voor een paar jaar zijn. Aan de andere kant, voor €3000 of iets meer zou je in Dronten ook keuze moeten hebben.

Bij de Waw kunnen er verschillende kappen eraf gehaald worden, dit kan niet bij de meeste andere fietsen. Je kunt veel bereiken door de voetengaten of luikjes, maar het iets lastiger. En de top van de fiets lichten is ook niet makkelijk.
Ik geloof dat de waw wel een van de minder snelle fietsen is.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Velomobiel advies - door Maisveld - 27-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 27-Dec-2024, 03:29 PM
RE: Velomobiel advies - door Fietsbennie - 27-Dec-2024, 03:30 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 04:28 PM
RE: Velomobiel advies - door twilwel - 27-Dec-2024, 03:36 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 27-Dec-2024, 03:37 PM
RE: Velomobiel advies - door twilwel - 27-Dec-2024, 03:48 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 27-Dec-2024, 03:51 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 27-Dec-2024, 04:23 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 27-Dec-2024, 03:51 PM
RE: Velomobiel advies - door Maisveld - 27-Dec-2024, 05:59 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 06:09 PM
RE: Velomobiel advies - door datakneder - 27-Dec-2024, 10:03 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 10:32 AM
RE: Velomobiel advies - door Willeke_IGKT - 27-Dec-2024, 06:42 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 27-Dec-2024, 07:07 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 07:12 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 27-Dec-2024, 07:22 PM
RE: Velomobiel advies - door Veloquest - 27-Dec-2024, 07:56 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 27-Dec-2024, 08:01 PM
RE: Velomobiel advies - door Piet K - 27-Dec-2024, 09:55 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 28-Dec-2024, 05:04 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 05:50 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 28-Dec-2024, 05:57 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 28-Dec-2024, 06:07 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 06:15 PM
RE: Velomobiel advies - door Velomobielfan - 06-Jan-2025, 01:27 AM
RE: Velomobiel advies - door Lopopodium - 06-Jan-2025, 05:06 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 06-Jan-2025, 05:37 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 07:32 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 06-Jan-2025, 08:21 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 06-Jan-2025, 08:41 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 06-Jan-2025, 10:20 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 10:32 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 07-Jan-2025, 09:51 AM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 07-Jan-2025, 12:55 PM
RE: Velomobiel advies - door Pphaan34 - 06-Jan-2025, 10:46 PM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 07-Jan-2025, 08:58 AM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 08-Jan-2025, 01:27 AM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 08:34 AM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 08-Jan-2025, 01:06 PM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 09:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Slow TV
Zeeland per velomobi...Hoekie — 10:40 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Melle mijn bericht w...Jeroen S — 10:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vrij kort na de WAW ...Jeroen S — 10:32 PM
Andere trapas en crankstel monteren
In zo'n bottombracke...melle z — 10:21 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Pressfit BB's vind j...Arend-Jan — 10:09 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Ja, die had je ook n...Jeroen S — 09:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM