27-Dec-2024, 10:03 PM
(27-Dec-2024, 05:59 PM)Maisveld schreef: Die blauwe niet-electriesch aangedreven waw op marktplaats vind ik er ook niet zo heel mooi uit zien, maar lijkt mij wel leuk rijden. de andere electrische aangedreven waw lijkt mij niks, ik wil gewoon mooi als een gek trappen. Ik ben nog jong dus dat moet wel lukken.
@Gideonaut zij wat over dat de waw wel makkelijk te onderhouden was? Dit lijkt mij bij alle velomobielen een beetje hetzelfde te zijn of heb ik het dan compleet verkeerd. Ik hou wel van een beetje zelf knutselen dus zou wel leuk zijn als dat met mijn velomobiel ook gewoon kan :-)
Een beetje laat, maar dan toch nog even mijn 2 cent.
Ja ik heb twee Waw's en dat geeft aan dat ik het een prettige fiets vind. Maar ik denk net zoald Gideonaut dat je moet passen, of misschien wel dat hij bij je moet passen. Ik vind de carbon wel wat kwetsbaar en dat past eigenlijk niet zo bij mij. Mijn eerste (nr 175) is één van de laatste van de Belgische modellen. Boven de 200 zit je aan de modellen uit Roemenië. Het allergrootste voordeel is dat daar de kap scharnierend zit. Dat is voor mij een enorm voordeel in het dagelijks gebruik. Ook zijn deze modellen gewoon veel mooier afgewerkt.
Voor mij was het zelf kunnen sleutelen een belangrijk punt bij de aanschaf. En dat kan erg goed bij de WAW.
Wat ik een voordeel aan de ouwe blauwe vind is dat er een EVO-staartpunt op zit. Dat verschil merk je wel. Het nadeel daar is dus de niet scharnierende kap.
Maar het belangrijkste advies is proberen, proberen en proberen.