31-Dec-2024, 07:02 PM
(31-Dec-2024, 03:26 PM)365cycle schreef:(31-Dec-2024, 02:03 AM)ZoefZoef schreef: Over een paar maanden, april, is er mogelijk ook weer de Tulpentocht. Die wordt sinds enkele jaren georganiseerd door Intercitybike en is wat kleinschaliger dan de Oliebollentocht. Wellicht kun je contact opnemen met Ymte om juist op die dag mee te rijden in een velomobiel van hen. Over proefritten wordt ook niet moeilijk gedaan, dan zou een lange proefrit of een dagje een velomobiel huren bij ze ongetwijfeld wel een optie zijn.Tikkeltje link om hier zo vanuit te gaan. Die dag is voor Ymte en zijn medewerkers vaak ook een vrije dag; als er dan een nieuweling meerijdt heb je daar toch werk aan.
Als hij er echter "nee" op moet zeggen stoot het mogelijk een koper af. Ik zou de uitnodiging dus aan hem laten, of het zelf organiseren (maar dan ook zorgen dat jij verantwoordelijk bent voor de rijder, en hij er geen oren naar heeft). Dit was eigenlijk ook de bedoeling om met één mediarijder te doen met de OBT.
Volgens mij zegt ZoefZoef ook dat ik contact op moet nemen met Ymte.
Als " nieuweling" zie ik dat ik extra werk oplever. Dus maak je niet druk, ik zie af van deelname. Gesprek gesloten.
Groet,
Tom
Tom