03-Jan-2025, 02:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Jan-2025, 02:48 PM door Wim -de roetsende.)
Op de pagina: Vandaag ben ik blij, omdat.... schreef ik het volgende:
Ik kan hierbij verklaren dat de operatie gelukt is. Iets op de juiste wijze doen zorgt toch meestal voor een beter resultaat.
Ik heb nu de zitting 1cm lager gezet aan de achterkant en 1cm meer naar voren. Blijft raar hoeveel 1cm soms kan zijn.
Ik zit nu nog meer in het diepste gedeelte van de stoel. Heb niet meer het gevoel dat ik naar voren glijd en zit met de schouders nog iets ruimer onder de rand. Ongeveer 4cm.
Ik heb nu wel een zitting met 4 gaatjes aan beide kant in de flenzen oeps. Aan beide kanten zaten er al 2 en ik heb er dus nog 2 aan beide kanten in geboord. Die vorige had ik gewoon niet moeten doen. Ik had het direct op de juiste manier moeten aanpakken. Weer wat geleerd.
Citaat:De DF met de Hosen rijdt heerlijk.
Ik ga morgen nog wel de zithouding aanpassen. Ik wil de zitting nog iets meer naar voren en aan de achterkant iets lager zetten.
Ik ga het nu op de juiste manier doen. Eerst de achterste beugel op de juiste plek situeren, dan de zitting op 2 dunne plankjes zetten en dan via de wielkasten nieuwe gaatjes boren in de flenzen van de zitting.
Ik kan hierbij verklaren dat de operatie gelukt is. Iets op de juiste wijze doen zorgt toch meestal voor een beter resultaat.
Ik heb nu de zitting 1cm lager gezet aan de achterkant en 1cm meer naar voren. Blijft raar hoeveel 1cm soms kan zijn.
Ik zit nu nog meer in het diepste gedeelte van de stoel. Heb niet meer het gevoel dat ik naar voren glijd en zit met de schouders nog iets ruimer onder de rand. Ongeveer 4cm.
Ik heb nu wel een zitting met 4 gaatjes aan beide kant in de flenzen oeps. Aan beide kanten zaten er al 2 en ik heb er dus nog 2 aan beide kanten in geboord. Die vorige had ik gewoon niet moeten doen. Ik had het direct op de juiste manier moeten aanpakken. Weer wat geleerd.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282