05-Jan-2025, 04:46 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Jan-2025, 04:48 PM door 365cycle.)
(05-Jan-2025, 01:18 PM)Raptobrikker schreef: Mijn grootste bezwaar is dat ik op mijn dagelijkse rit altijd 1 bocht heb waar ik 1x moet steken. Dat gaat prima als je een voorwiel een zwiep geeft, maar met de Hosen is dat niet meer mogelijk. Ik kreeg de suggestie om daar een stokje voor te gebruiken, maar ik weet het nog niet zo… het loopt iets bergaf dus ik moet daar redelijk wat kracht gebruiken.Ben heel benieuwd welk punt dat is (mag per dm) - we rijden redelijk bij elkaar in de regio en hoewel ik veel lastige punten tegenkom steek ik echt zelden. Dan kijk ik ff of ik een persoonlijk advies kan verzinnen
(05-Jan-2025, 02:26 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik wil nooit meer een vm met voetengaten. Veel te koud.Da's heel persoonlijk. Zelfs hier in de woonkamer; het is fris vandaag, hier binnen 18.5 graden (verwarming is uit), dus ik heb een dik vest aan. M'n uk zit hier met blote voeten en in een T-shirt "Heb je het niet koud jongen?" "Nee joh!"
(05-Jan-2025, 02:26 PM)Wim -de roetsende schreef: 365cycle heeft op dit forum ergens een filmpje gepost waar hij dit soort scherpe bochten andersom neemt.Ik had the original, VeloQuest heeft 'm verbeterd
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.