Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Velomobiel advies
#29
Hangt er ook sterk vanaf wat voor spullen je laat monteren. In m'n Milan zat voor €200 ketting (KMC titanium E-bike ketting) en het grote kettingblad (65T) was als ik het me goed herinner ook €100. Dan moet je nog een kettingblad een cassette. De achterband kost weinig (€25 ofzo), maar alles moet dan inderdaad ook nog gemonteerd worden. En misschien moet ik het niet hardop typen maar

in Duitsland is het werkloon voor zo'n luxe niche van de fietswereld een stuk realistischer dan hier. Uurloon bij m'n vroegere Audi-dealer was ook €150, en ik vind m'n velomobiel in fietsland een hogere premium-status hebben...
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: twilwel , Hardloper , Willeke_IGKT , Pphaan34


Berichten in dit topic
Velomobiel advies - door Maisveld - 27-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 27-Dec-2024, 03:29 PM
RE: Velomobiel advies - door Fietsbennie - 27-Dec-2024, 03:30 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 04:28 PM
RE: Velomobiel advies - door twilwel - 27-Dec-2024, 03:36 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 27-Dec-2024, 03:37 PM
RE: Velomobiel advies - door twilwel - 27-Dec-2024, 03:48 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 27-Dec-2024, 03:51 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 27-Dec-2024, 04:23 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 27-Dec-2024, 03:51 PM
RE: Velomobiel advies - door Maisveld - 27-Dec-2024, 05:59 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 06:09 PM
RE: Velomobiel advies - door datakneder - 27-Dec-2024, 10:03 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 10:32 AM
RE: Velomobiel advies - door Willeke_IGKT - 27-Dec-2024, 06:42 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 27-Dec-2024, 07:07 PM
RE: Velomobiel advies - door ZoefZoef - 27-Dec-2024, 07:12 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 27-Dec-2024, 07:22 PM
RE: Velomobiel advies - door Veloquest - 27-Dec-2024, 07:56 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 27-Dec-2024, 08:01 PM
RE: Velomobiel advies - door Piet K - 27-Dec-2024, 09:55 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 28-Dec-2024, 05:04 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 05:50 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 28-Dec-2024, 05:57 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 28-Dec-2024, 06:07 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 28-Dec-2024, 06:15 PM
RE: Velomobiel advies - door Velomobielfan - 06-Jan-2025, 01:27 AM
RE: Velomobiel advies - door Lopopodium - 06-Jan-2025, 05:06 PM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 06-Jan-2025, 05:37 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 07:32 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 06-Jan-2025, 08:21 PM
RE: Velomobiel advies - door Tijanus - 06-Jan-2025, 08:41 PM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 06-Jan-2025, 10:20 PM
RE: Velomobiel advies - door Wim -de roetsende - 06-Jan-2025, 10:32 PM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 07-Jan-2025, 09:51 AM
RE: Velomobiel advies - door Hardloper - 07-Jan-2025, 12:55 PM
RE: Velomobiel advies - door Pphaan34 - 06-Jan-2025, 10:46 PM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 07-Jan-2025, 08:58 AM
RE: Velomobiel advies - door 365cycle - 08-Jan-2025, 01:27 AM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 08:34 AM
RE: Velomobiel advies - door Gideonaut - 08-Jan-2025, 01:06 PM
RE: Velomobiel advies - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 09:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Slow TV
Zeeland per velomobi...Hoekie — 10:40 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Melle mijn bericht w...Jeroen S — 10:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vrij kort na de WAW ...Jeroen S — 10:32 PM
Andere trapas en crankstel monteren
In zo'n bottombracke...melle z — 10:21 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Pressfit BB's vind j...Arend-Jan — 10:09 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Ja, die had je ook n...Jeroen S — 09:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM