07-Jan-2025, 08:58 AM
Ja die Go one 3 , volgens mij ontworpen door een Mercedes designer. Het is versie 3 ik geloof dat 1 van de eersten de wielen allemaal buiten de body had. Op het Duitse Forum loopt een lange draad van iemand die er 1 en later 2 probeert op te knappen. Daar zitten nog wat andere probleempjes in.
De ruit is niet te krijgen en gigantisch duur. De kettinglijn is niet goed, de achtervork heeft ook wat mankementjes met een verbogen Pad. Vlot is die ook nog niet, je bagage hangt in weer en wind, en je hebt er een dragertje op nodig.
Er hoeft alleen maar zo'n computerventilator in om de ruit schoon te blazen, en dat vreet echt maar een beetje stroom zo'n draaiende ventilator.
ik vind het een 2/3 velomobiel en 1/3 trike. En inderdaad zou ook ik er nooit een kopen, zelfs niet voor een zacht prijsje. Een alleweder heb ik vorige eeuw gehad, dat hoeft ook niet meer.
Ik weet niet wat het uurloon is, maar ik denk ook dat er niet bepaald lowbudget onderdelen in de Velomobiel getsopt zijn. De extra grote kettingbladen(57 plus) die mogelijk gebruikt zijn, zijn ook niet bepaald goedkoop. Een 26er Wildrunner koop je inderdaad voor 20 euro ofzo, de veel snellere GP5000 (27,5 of 28) zit eerder richting de 60 euro, bij de voorbandjes zitten de Conti's Urbans of Pro One's ook met een soortgelijk prijsverschil.
Een ketting wisselen in een velomobiel is echt een lastige klus, het is lastig werken voorover gebogen, je kunt bijna nergens bij de ketting, een paar stukjes waar het wel kan. De zwaartekracht inzetten om de ketting door de buisjes te laten glijden zit er niet echt in. Heb je een ponsje nodig, dan kom je er of achter bij de brug of voor bij het blad bij met zo'n dingetje. En het is veel meer opletten dat je nergens een foutje maakt in de route. Dit kun je veel beperkter zien als op de open ligger.
De ruit is niet te krijgen en gigantisch duur. De kettinglijn is niet goed, de achtervork heeft ook wat mankementjes met een verbogen Pad. Vlot is die ook nog niet, je bagage hangt in weer en wind, en je hebt er een dragertje op nodig.
Er hoeft alleen maar zo'n computerventilator in om de ruit schoon te blazen, en dat vreet echt maar een beetje stroom zo'n draaiende ventilator.
ik vind het een 2/3 velomobiel en 1/3 trike. En inderdaad zou ook ik er nooit een kopen, zelfs niet voor een zacht prijsje. Een alleweder heb ik vorige eeuw gehad, dat hoeft ook niet meer.
Ik weet niet wat het uurloon is, maar ik denk ook dat er niet bepaald lowbudget onderdelen in de Velomobiel getsopt zijn. De extra grote kettingbladen(57 plus) die mogelijk gebruikt zijn, zijn ook niet bepaald goedkoop. Een 26er Wildrunner koop je inderdaad voor 20 euro ofzo, de veel snellere GP5000 (27,5 of 28) zit eerder richting de 60 euro, bij de voorbandjes zitten de Conti's Urbans of Pro One's ook met een soortgelijk prijsverschil.
Een ketting wisselen in een velomobiel is echt een lastige klus, het is lastig werken voorover gebogen, je kunt bijna nergens bij de ketting, een paar stukjes waar het wel kan. De zwaartekracht inzetten om de ketting door de buisjes te laten glijden zit er niet echt in. Heb je een ponsje nodig, dan kom je er of achter bij de brug of voor bij het blad bij met zo'n dingetje. En het is veel meer opletten dat je nergens een foutje maakt in de route. Dit kun je veel beperkter zien als op de open ligger.