15-Dec-2018, 10:12 PM
(11-Dec-2018, 12:23 AM)Roepers schreef: Vanmiddag brak een paar kilometer voor Loppersum mijn ketting. Ik dacht eerst dat hij gewoon dat hij voor van de tandwielen afliep waardoor ik niet geheel alert reageerde. Eerst probeerde ik de ketting weer te fixen, maar de ketting was toch wel erg vies. Toen wilde ik naar huis lopen maar heb hem later toch maar door de kettingbuis geduwd en gefixed. Ook nog op de draaiing gelet en daarna vlakbij de derailleur met een snelschakeltje de ketting weer verbonden. Dat laatste ging opvallend gemakkelijk. Mijn handen waren welWant dit is te erg. Of hebben jullie handschoentje bij je voor dit soort gevallen?
Ik ben trouwens wel blij dat ik het toch gefixed heb onderweg. Dat geeft wel voldoening.
De goedkope handschoentjes die ik bij de Action Koop, scheuren heel snel dus niet echt geschikt Wel handing om onderweg naar afspraak reedlike schon Handen te houden als er it’s simpels gebeurt. Voor het schoonmaken Ketting thuis, heb ik een paar van die huishoudhandschoenen.