5 uren geleden
Ik heb dat stoeltje van de nieuwe/Katanga Waw jaren geleden bij Brecht besteld omdat ik last van m'n schouders kreeg van dat oude "vaste" stoeltje (bleek uiteindelijk de Waw zelf te zijn die niet symmetries was en aan de linker kant meer druk op de schouder gaf dan de rechter kant. Maar ik vind dat nieuwe stoeltje ook totaal niet lekker zitten. Het ophang systeem zelf is wel heel solide, veel beter dan telkens dat grote gedrocht los en vast schroeven omdat er weer iets achter is gevallen waar ik niet bij kan komen.
Wat ik wel merkte is dat het dunne ventisit matje veel fijner voelt bij m'n rug dan de dikke, misschien is dat nog iets om uit te proberen? Ook bij de DF heb ik het dikke ventisit matje vervangen voor een dunne van Katanga.
Wat ik wel merkte is dat het dunne ventisit matje veel fijner voelt bij m'n rug dan de dikke, misschien is dat nog iets om uit te proberen? Ook bij de DF heb ik het dikke ventisit matje vervangen voor een dunne van Katanga.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron