8 uren geleden
Ik fiets in de XL omdat dat de enigste fiets was die ik voor een kleine prijs kon krijgen. Ondertussen heb ik geleerd dat de XL te groot voor mij is, al zal ik ook wel moeite hebben met in en uitstappen in de non-XL. Ik ben er vrijwel zeker van dat ik niet in een SL pas.
De oude Milans/GT hebben trouwens 1 open gat onder de voet voor flintstonen! Dit werk voor mij perfect, dit is ondertussen een van mij grootste ergernissen met de DF, ja het went uiteindelijk en leert om bochten anders te nemen, maar zodra je gedwongen wordt door een auto of iets dan moet je uit stappen en draaien.
De oude Milans/GT hebben trouwens 1 open gat onder de voet voor flintstonen! Dit werk voor mij perfect, dit is ondertussen een van mij grootste ergernissen met de DF, ja het went uiteindelijk en leert om bochten anders te nemen, maar zodra je gedwongen wordt door een auto of iets dan moet je uit stappen en draaien.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron