Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trainen op een rollenbank?
#4
(20-Jan-2025, 03:24 PM)ZoefZoef schreef: Nooit gedaan, ook nooit behoefte aan gehad ook om een rollenbank te gaan gebruiken. Bedoel, waarom zou je zoń ding gebruiken als je ook lekker buiten kan zijn en de omgeving prima fietspaden heeft.

Ik fiets dan ook niet voor trainingsdoeleinden, maar enkel als ik er zin in heb of van A naar B moet.
Reageren is niet verplicht he. Liefst alleen wanneer je dat wil en wanneer je ook wat (leuks, informatiefs, of allebei) toe te voegen hebt aan het topic. 
Misschien was je nog niet op de hoogte dus ik zeg het maar ff  Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Trainen op een rollenbank? - door M5 559 Rijder - 20-Jan-2025, 12:32 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Cygnus - 20-Jan-2025, 01:56 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 03:24 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door 365cycle - 20-Jan-2025, 03:27 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door datakneder - 20-Jan-2025, 04:10 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door 365cycle - 20-Jan-2025, 04:30 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 04:22 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Snoek043 - 30-Jan-2025, 03:36 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 05:01 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Niels van der Wal - 20-Jan-2025, 05:14 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Veloquest - 20-Jan-2025, 05:58 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door 365cycle - 21-Jan-2025, 01:20 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 05:34 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Fietsbennie - 20-Jan-2025, 07:05 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Willeke_IGKT - 20-Jan-2025, 07:13 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Wim -de roetsende - 20-Jan-2025, 07:53 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Roepers - 21-Jan-2025, 12:01 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Hardloper - 21-Jan-2025, 12:23 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 21-Jan-2025, 01:48 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Gideonaut - 21-Jan-2025, 05:26 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Arend-Jan - 21-Jan-2025, 07:56 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door voodoo - 21-Jan-2025, 08:11 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Tijanus - 21-Jan-2025, 10:51 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door voodoo - 21-Jan-2025, 11:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM