Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trainen op een rollenbank?
#19
(21-Jan-2025, 01:48 PM)ZoefZoef schreef: https://www.facebook.com/groups/Fietslie...378606127/

Heb de advertentie waar ik naar verwees opgezocht en teruggevonden.

Een tackx dus en verlengd en verlaagd voor ligfietsen.  Ik dacht eigenlijk dat deze ook  geschikt zou zijn voor een velomobiel, om pas weer na het lezen van de advertentie weer te realiseren dat die recordfietsen van het Human powered team weliswaar volledig gestroomlijnd zijn maar gewoon 2 wielen hebben Big Grin

Zoiets heb ik zo'n 15 jaar geleden ook gekocht voor m'n ICE trike, zo kon ik op mn kamertje gewoon lekker fietsen zonder dat ik last had van de zon! Gewoon een bluetooth speaker met een audioboek naast de fiets en genieten maar Big Grin  (het word uiteindelijk wel saai hoor) En nu ik een velomobiel heb is het niet echt nodig.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | Raptobike | Optima Baron (custom) | Quattrovelo 175
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , M5 559 Rijder


Berichten in dit topic
Trainen op een rollenbank? - door M5 559 Rijder - 20-Jan-2025, 12:32 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Cygnus - 20-Jan-2025, 01:56 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 03:24 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door 365cycle - 20-Jan-2025, 03:27 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door datakneder - 20-Jan-2025, 04:10 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door 365cycle - 20-Jan-2025, 04:30 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 04:22 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Snoek043 - 30-Jan-2025, 03:36 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 05:01 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Niels van der Wal - 20-Jan-2025, 05:14 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Veloquest - 20-Jan-2025, 05:58 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door 365cycle - 21-Jan-2025, 01:20 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 20-Jan-2025, 05:34 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Fietsbennie - 20-Jan-2025, 07:05 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Willeke_IGKT - 20-Jan-2025, 07:13 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Wim -de roetsende - 20-Jan-2025, 07:53 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Roepers - 21-Jan-2025, 12:01 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Hardloper - 21-Jan-2025, 12:23 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door ZoefZoef - 21-Jan-2025, 01:48 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Gideonaut - 21-Jan-2025, 05:26 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Arend-Jan - 21-Jan-2025, 07:56 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door voodoo - 21-Jan-2025, 08:11 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door Tijanus - 21-Jan-2025, 10:51 PM
RE: Trainen op een rollenbank? - door voodoo - 21-Jan-2025, 11:15 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM
Kilometer topic
Op vrijdag naar Dr...365cycle — 12:07 PM