(, 09:35 AM)Josligfiets schreef: Ik ben nog aan het nadenken maar heb wel een paar vragen:
De reacties hierboven zijn volgens mij voornamelijk van mensen die met een VM meedoen.
Komen er ook open liggers (op ligfiets.net kan ik dat niet helemaal goed achterhalen)
Ik heb geen klikschoenen en tot op heden geen problemen daarmee gehad. Echter, ik zie op de velodrome website dat klikpedalen/-schoenen verplicht zijn bij baanfietsen (maar ja, die hebben ook geen remmen en zo). Voor ons evenement dan ook verplicht?
Baanervaring heb ik niet maar wel 1x meegedaan met a-race-in-the-park
Klikpedalen/-schoenen zijn niet verplicht; een helm wel.
Er komen ook open liggers (op dit moment meer dan de helft van de mensen die ingeschreven is)
Trek even mijn aandacht zondag en ik geef je graag uitleg over rijden op de baan.
(22-Jan-2025, 04:29 PM)mvdriel schreef:(22-Jan-2025, 02:04 PM)Cygnus schreef: Heb je nog geen "baan"ervaring, ook dan ben je van harte welkom. Voor uitleg/instructies mag je mij ter plaatse aanspreken.
Dat lijkt me heel interessant. Komende zondag kom ik als toeschouwer. Maar wie weet, kan de instructie me overtuigen om een volgende keer mee te doen.
Ik geef je zondag graag uitleg voor het rijden op de baan. Als je mijn gebruikersnaam onthoudt, kan je me zondag gemakkelijk herkennen