, 10:01 AM
Gisteren mijn eerste race gehad in een Velodrome. Ik moet zeggen, de baan is bij de eerste indruk (en ook de 2e en 3e) wel imponerend. Een duidelijke uitleg gekregen van Cygnus over het fietsen op een dergelijke baan en toen begonnen aan de eerste meters. In het 2e (of 3e ) proefronde gevallen met een geschaafde elleboog (ondanks bescherming) als gevolg. Na een korte heroverweging en wat bemoedigende woorden weer gaan proefrijden en toen ging het beter.
Snelle ronde gedaan, ging best lekker en vervolgens het criterium. Daar bleek het snelheidsverschil tussen mij en de overige deelnemers voor mij te groot zodat ik op een gegeven moment gestopt ben.
Al met al een hele ervaring. Ontzettend aardige mensen ontmoet die je bij staan op alle mogelijke manieren. Alkmaar sla ik over maar wellicht ga ik nog een keer in Apeldoorn van start.
Bedankt.
Snelle ronde gedaan, ging best lekker en vervolgens het criterium. Daar bleek het snelheidsverschil tussen mij en de overige deelnemers voor mij te groot zodat ik op een gegeven moment gestopt ben.
Al met al een hele ervaring. Ontzettend aardige mensen ontmoet die je bij staan op alle mogelijke manieren. Alkmaar sla ik over maar wellicht ga ik nog een keer in Apeldoorn van start.
Bedankt.
rij zowel onderstuur als aero-stuur