28-Jan-2025, 04:34 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Jan-2025, 04:34 PM door 365cycle.)
Volgens mij gaan we een beetje offtopic...
Om eens helemaal terug te gaan naar het begin, want ik zie nu dat ik eigenlijk nooit echt gereageerd heb:
Zij zeggen waar het op staat: ik had de fiets blijkbaar belabberd voorbereid op spuiten, en men was niet te bang om dat te delen - gelukkig, want daardoor kan ik ervoor kiezen om hen het werk te laten verbeteren met een beter resultaat tot gevolg!. Daarnaast werken ze zo milieuvriendelijk mogelijk, en hebben ze ervaring met composieten (er stond toen bijvoorbeeld een BMW 3-serie E30 met een koolstofvezel dak!).
Het resultaat is mijns inziens echt prachtig geworden. Ook na een jaar trekt die knalroze Milan ook in gezelschap van andere velomobielen heel veel aandacht.
Om eens helemaal terug te gaan naar het begin, want ik zie nu dat ik eigenlijk nooit echt gereageerd heb:
Citaat:Wie heeft ervaring met zoiets?Ik! De pijnlijk roze SL die in allerlei races en meetings voorbij komt was oorspronkelijk geel. Ik heb die fiets technisch gerepareerd...
Citaat:Welke bedrijven kan ik daarvoor benaderen?...en daarna laten spuiten bij Alex van Vliet Autoschade in Nieuwerkerk a/d IJssel (ook wel bekend als MotorPaint Zuidplas).
Zij zeggen waar het op staat: ik had de fiets blijkbaar belabberd voorbereid op spuiten, en men was niet te bang om dat te delen - gelukkig, want daardoor kan ik ervoor kiezen om hen het werk te laten verbeteren met een beter resultaat tot gevolg!. Daarnaast werken ze zo milieuvriendelijk mogelijk, en hebben ze ervaring met composieten (er stond toen bijvoorbeeld een BMW 3-serie E30 met een koolstofvezel dak!).
Het resultaat is mijns inziens echt prachtig geworden. Ook na een jaar trekt die knalroze Milan ook in gezelschap van andere velomobielen heel veel aandacht.
Citaat:Wat zijn de kosten daarvoor?Ik wil de spuiter niet op een prijs vastpinnen maar ik was duidelijk minder kwijt. Het was het geld mijns inziens meer dan waard.
Ik heb dit bij aanschaf bij velomobiel.nl al eens laten vallen en daar kwam dat destijds op zo'n 2000 euro voor volledige goede aanpak.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.