16-Feb-2025, 11:22 PM
Behalve vragen om dezelfde kransjes, en het zelfde aantal versnellingen maakt het niet zo veel uit. Wel is er nogal wat prijs verschil in cassettes, dus het lijkt me ook wel verstandig om even te vragen wat het ongeveer gaat kosten. En of ze de gewenste versie op voorraad hebben, dat is ook niet altijd gegarandeerd.
Als je met het uitgebouwde wiel komt, is de kans aanwezig dat ze geen montageloon berekenen als je de cassette ook daar koopt
Met dat prijskaartje erbij zou ik eens na kijken wat het gereedschap kost. Je hebt een kettingzweepje, een cassette afneem tool, voor jouw type cassette nodig. En dan afhankelijk van de afneemtool mogelijk ook nog een grote bahco ofzo. De tool is gewoon zeskant, maar wel 24mm, dus dat is wel fors. Het is ook wel een klusje waar enige brute kracht bij nodig is.
Ik gok dat je de investering in gereedschap er redelijk vlot weer uit hebt.
Als je met het uitgebouwde wiel komt, is de kans aanwezig dat ze geen montageloon berekenen als je de cassette ook daar koopt
Met dat prijskaartje erbij zou ik eens na kijken wat het gereedschap kost. Je hebt een kettingzweepje, een cassette afneem tool, voor jouw type cassette nodig. En dan afhankelijk van de afneemtool mogelijk ook nog een grote bahco ofzo. De tool is gewoon zeskant, maar wel 24mm, dus dat is wel fors. Het is ook wel een klusje waar enige brute kracht bij nodig is.
Ik gok dat je de investering in gereedschap er redelijk vlot weer uit hebt.