17-Feb-2025, 12:22 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-Feb-2025, 12:47 PM door Tijanus.)
In het fameuze (?) toasterfilmpje weet Robert Förstemann tot 63 seconden lang 700W vast te houden.
In deze Tuna werd volgens de grafiek over 63 seconden zo'n 1300W gemiddeld gereden.
Dat roept bij mij twee vragen op:
1. Passen er twee Roberts Förstemann in een Tuna?
2. ...of zat er een Robert Förstemann en een ongelimiteerde Bafang in?
...in alle andere scenario's ga ik deze getallen compleet naar het rijk der fabelen verwijzen. Een korreltje, pak, kruiwagen, mijn of Dode Zee vol zout volstaan hier gewoon niet. Het kan niet eens links en rechts verdubbelen zijn, het is eerder een wielomtrek opgeven als cranklengte, of zoiets.
In deze Tuna werd volgens de grafiek over 63 seconden zo'n 1300W gemiddeld gereden.
Dat roept bij mij twee vragen op:
1. Passen er twee Roberts Förstemann in een Tuna?
2. ...of zat er een Robert Förstemann en een ongelimiteerde Bafang in?
...in alle andere scenario's ga ik deze getallen compleet naar het rijk der fabelen verwijzen. Een korreltje, pak, kruiwagen, mijn of Dode Zee vol zout volstaan hier gewoon niet. Het kan niet eens links en rechts verdubbelen zijn, het is eerder een wielomtrek opgeven als cranklengte, of zoiets.
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'