, 08:48 AM
(, 12:03 AM)Mark24/7 schreef: Hallo! Mark hier. Ik ben nieuw op dit forum en heb vandaag de Optima Baron (en de andere ligfiets) bij de verkoper opgehaald. Normaal gesproken fiets ik het hele jaar door rechtop, ik ga nu eens proberen hoe het is om zo laag tussen twee wielen in te liggen. Maar eerst moet deze fiets een ernstige schoonmaak en opknapbeurt ondergaan. Een nieuw kussen is sowieso nodig, deze verkruimeld in je hand. Begrijp ik goed dat zo’n Ventisit kussen helemaal je van het is? Of zijn er leuke alternatieven?
Als het allemaal goed gaat ga ik er in ieder geval woon-werkverkeer mee rijden. Als het dan goed bevalt ook eens wat randonneurs brevetten. Ben erg benieuwd naar de kruissnelheid van dit apparaat…
Met vriendelijke groet,
Mark
Welkom op dit forum Mark. Veel lees- en nog veel meer schrijfplezier gewenst.
Als je op deze pagina even onderaan kijkt, dan zie je een matje van Ibiliet. Dat lijkt wel wat op zo'n yoga-matje.
http://www.m5-ligfietsen.nl/site/NL/_m5_...s/Kussens/
Dit heb ik op mijn Roeifiets. Rijdt heerlijk. Op de M5 vond ik het minder prettig. Heb ik toch een Ventisit matje opgelegd.
Als eerste fiets een Baron. Leuk, ik ben ook met een Baron begonnen in 2001. Dat was een nieuwer model dan jij nu in 2025 koopt. Zeer duurzaam fietsje heb je dus gekocht.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282