Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mooi Twente
#73
(22-Feb-2025, 02:24 AM)Schemerwoude schreef: [
Een paar weken geleden kon ik ook al niets meer vinden. Ik hoopte op een glitch maar het lijkt structureler dan dat....

Het domein staat nu in quarantaine.
Laatste wijziging was 24 januari dus ik denk dat dat de datum is geweest waarop ie door de eigenaar offline is gehaald. Best jammer eigenlijk want er stonden best aardige verslagen op.

Wat mij enigzins bevreemd is dat als Tonnie - die als ik het goed begrijp van Wim de man achter Mooi Twente is - ermee stopt, dat niemand anders dan de site wil voortzetten als je dan toch een clubje bent dat elke maand samenkwam voor een tocht en die tocht vastlegde in een verslag.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Roepers


Berichten in dit topic
Mooi Twente - door Bert_Rijssen - 10-Feb-2018, 08:45 PM
RE: Mooi Twente - door Roepers - 10-Feb-2018, 08:53 PM
RE: Mooi Twente - door Bert_Rijssen - 10-Feb-2018, 10:36 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 11-Feb-2018, 01:19 PM
RE: Mooi Twente - door Bert_Rijssen - 11-Feb-2018, 02:20 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 11-Feb-2018, 02:32 PM
RE: Mooi Twente - door Bert_Rijssen - 12-Feb-2018, 09:54 PM
RE: Mooi Twente - door Bert_Rijssen - 11-Feb-2018, 05:41 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 11-Feb-2018, 06:53 PM
RE: Mooi Twente - door elnuar - 12-Feb-2018, 11:42 PM
RE: Mooi Twente - door Roef Veerman - 13-Feb-2018, 02:11 PM
Mooi Twente - door Fietsbennie - 08-Oct-2018, 12:11 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 19-Feb-2022, 05:09 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 19-Mar-2022, 05:28 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 07-May-2022, 04:00 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 20-Aug-2022, 08:37 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 20-Jan-2023, 05:16 PM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 20-Jan-2023, 08:04 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 20-Jan-2023, 11:01 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 22-Jan-2023, 12:38 PM
RE: Mooi Twente - door Martin-Anton - 22-Jan-2023, 12:42 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 22-Jan-2023, 02:02 PM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 22-Jan-2023, 02:20 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 03-Aug-2023, 04:13 PM
RE: Mooi Twente - door Willeke_IGKT - 03-Aug-2023, 04:15 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 03-Aug-2023, 04:22 PM
RE: Mooi Twente - door Hardloper - 03-Aug-2023, 05:25 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2023, 07:19 PM
RE: Mooi Twente - door 365cycle - 22-Oct-2023, 04:10 PM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 03-Aug-2023, 05:10 PM
RE: Mooi Twente - door Lopopodium - 03-Aug-2023, 05:49 PM
RE: Mooi Twente - door Willeke_IGKT - 03-Aug-2023, 07:06 PM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 29-Aug-2023, 03:37 PM
RE: Mooi Twente - door Josligfiets - 29-Aug-2023, 09:58 PM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 30-Aug-2023, 07:07 PM
RE: Mooi Twente - door Lopopodium - 05-Sep-2023, 08:00 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2023, 09:22 PM
RE: Mooi Twente - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2023, 09:57 PM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 07-Sep-2023, 01:21 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 07-Sep-2023, 06:20 AM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 07-Sep-2023, 10:13 AM
RE: Mooi Twente - door Hardloper - 07-Sep-2023, 08:26 AM
RE: Mooi Twente - door TvWijk - 07-Sep-2023, 09:13 AM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 15-Sep-2023, 08:13 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2023, 05:28 PM
RE: Mooi Twente - door Hardloper - 16-Sep-2023, 05:30 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 16-Sep-2023, 05:34 PM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 16-Sep-2023, 05:58 PM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 17-Sep-2023, 10:02 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 18-Sep-2023, 06:19 AM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 18-Sep-2023, 09:25 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2023, 10:04 AM
RE: Mooi Twente - door TheodeG - 22-Oct-2023, 05:13 PM
RE: Mooi Twente - door Hardloper - 22-Oct-2023, 05:38 PM
RE: Mooi Twente - door Frutsel - 22-Oct-2023, 05:58 PM
RE: Mooi Twente - door Gideonaut - 22-Oct-2023, 05:54 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 22-Oct-2023, 07:48 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 21-Sep-2024, 03:08 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 16-Nov-2024, 05:56 PM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 16-Nov-2024, 07:25 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 16-Nov-2024, 08:20 PM
RE: Mooi Twente - door Tijanus - 16-Nov-2024, 08:27 PM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 16-Nov-2024, 08:36 PM
RE: Mooi Twente - door Schemerwoude - 19-Feb-2025, 12:34 AM
RE: Mooi Twente - door datakneder - 19-Feb-2025, 12:45 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 19-Feb-2025, 09:11 AM
RE: Mooi Twente - door ZoefZoef - 19-Feb-2025, 03:46 AM
RE: Mooi Twente - door LigfietsWilsum - 19-Feb-2025, 07:08 AM
RE: Mooi Twente - door Schemerwoude - 22-Feb-2025, 02:24 AM
RE: Mooi Twente - door ZoefZoef - 22-Feb-2025, 06:08 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 22-Feb-2025, 09:19 AM
RE: Mooi Twente - door ZoefZoef - 22-Feb-2025, 10:02 AM
RE: Mooi Twente - door 365cycle - 19-Feb-2025, 10:39 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 19-Feb-2025, 12:19 PM
RE: Mooi Twente - door 365cycle - 19-Feb-2025, 12:21 PM
RE: Mooi Twente - door Schemerwoude - 22-Feb-2025, 11:00 AM
RE: Mooi Twente - door blokdoorn - 22-Feb-2025, 11:15 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 22-Feb-2025, 07:43 PM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 22-Feb-2025, 08:06 PM
RE: Mooi Twente - door Bob Hagendijk - 22-Feb-2025, 11:01 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 14-Mar-2025, 04:59 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2025, 03:18 PM
RE: Mooi Twente - door datakneder - 15-Mar-2025, 03:29 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 08-Jun-2025, 09:37 AM
RE: Mooi Twente - door Hardloper - 08-Jun-2025, 09:55 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 16-Aug-2025, 07:13 PM
RE: Mooi Twente - door Lig-hen - 16-Aug-2025, 09:42 PM
RE: Mooi Twente - door Hardloper - 17-Aug-2025, 09:22 AM
RE: Mooi Twente - door Chepap - 17-Aug-2025, 09:36 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 18-Oct-2025, 03:55 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 15-Nov-2025, 07:04 PM
RE: Mooi Twente - door Hardloper - 16-Nov-2025, 09:13 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 16-Nov-2025, 01:21 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 20-Dec-2025, 06:30 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 21-Dec-2025, 11:03 AM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 17-Jan-2026, 10:55 PM
RE: Mooi Twente - door gideon - 17-Jan-2026, 11:47 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 17-Jan-2026, 11:56 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 21-Feb-2026, 09:25 PM
RE: Mooi Twente - door Fietsbennie - 21-Feb-2026, 09:32 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 18-Apr-2026, 04:29 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 18-Apr-2026, 09:40 PM
RE: Mooi Twente - door Wim -de roetsende - 16-May-2026, 02:26 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Boyd Maduro — 02:49 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Prachtige fiets. Hee...Roepers — 02:11 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Gefeliciteerd, veel ...Willeke_IGKT — 01:43 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb een NOS fiets...GHOOGEN — 01:08 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Bij Rustbusters in V...GHOOGEN — 12:52 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM