Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1
#35
(14-Dec-2024, 12:12 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb ook gehoord dat voor een fietser de ideale stal grootte is N+1, voor de vrouw/vriendin van de fietser is het N-1.
Dat is dus dan eenvoudig, +1 -1 = 0,  kortom er gebeurd dus niets. Komen we nog in de knel. Want er staat nu N N, dat is dus 2N. Wel weer een mazzeltje, N+1 of N-1 heeft in enge zin een eind resultaat van oneindig of 0. 2N is begrensd tot die 2.  Big Grin Het kan verkeren dat ik het mis heb, heb nooit aan wiskunde gedaan, in mijn visie deugd daar niets van,  delen door 0 bijvoorbeeld, wie verzint nu zoiets? Doh
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 06:01 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 12-Dec-2024, 06:47 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 12-Dec-2024, 07:11 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 12-Dec-2024, 07:37 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door SnoekL#35 - 12-Dec-2024, 08:26 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door JarnoH - 12-Dec-2024, 08:46 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 12-Dec-2024, 11:48 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 13-Dec-2024, 02:59 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Lopopodium - 13-Dec-2024, 12:08 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 13-Dec-2024, 12:17 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 06:28 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door TimSch - 13-Dec-2024, 11:38 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Frutsel - 13-Dec-2024, 01:20 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door blokdoorn - 13-Dec-2024, 12:02 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 13-Dec-2024, 02:49 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Jeroen S - 13-Dec-2024, 09:24 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Chepap - 14-Dec-2024, 10:26 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Veloquest - 14-Dec-2024, 11:41 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Joop99 - 24-Feb-2025, 07:42 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door datakneder - 24-Feb-2025, 09:18 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 12:41 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Hardloper - 14-Dec-2024, 04:38 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ZoefZoef - 14-Dec-2024, 05:15 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door melle z - 14-Dec-2024, 09:30 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 19-Dec-2024, 12:29 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door ligvogel - 24-Feb-2025, 09:14 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door NielsKo - 27-Mar-2026, 11:23 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 01:42 AM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 04:44 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 05:51 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Gideonaut - 28-Mar-2026, 05:17 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door Arend-Jan - 28-Mar-2026, 09:33 PM
RE: Wanneer heb je teveel fietsen? N+1 - door 365cycle - 28-Mar-2026, 11:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM