Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bagagerek voor Nazca Gaucho
#8
(25-Feb-2025, 11:42 PM)Lopopodium schreef: Ik ben op de uitkijk naar een bagagerek voor mijn Nazca Gaucho.

Wat is je uiteindelijke doel? Als je er tassen aan wil hangen dan moet je inderdaad zo'n soort constructie hebben. 
In mijn geval wilde ik extra steun voor mijn (Ortlieb) banaantassen die de neiging haddente dicht naar het framen te hangen en zo de kettingbuis naar binnen te duwen. Als je dat wil oplossen zou je dat kunnen doen door een buisje tussen de achterste boog en het onderste bevestigingspunt te maken. Ik heb daarvoor een oude boogstok van een tent gebruikt. stukje duct-tape om het bevestigingspunt tegen slippen, vastmaken met tie-wraps en afwerken met duct-tape. zie https://mastodon.nl/@Geboelders/113249739686524233

Overigens heb ik in het verleden voor een andere fiets ook een keer een constructie gemaakt van waterleidingbuis, gebogen met een buigijzer, en vastgezet met slangklemmen.  Wellicht een optie als je geen geschikte lowriders kan vinden.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Lopopodium - 25-Feb-2025, 11:42 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door ZoefZoef - 25-Feb-2025, 11:58 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Lopopodium - 26-Feb-2025, 03:06 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Gideonaut - 26-Feb-2025, 03:25 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door ZoefZoef - 26-Feb-2025, 04:17 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Lopopodium - 26-Feb-2025, 04:50 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Bob Hagendijk - 26-Feb-2025, 08:18 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Geboelders - 28-Feb-2025, 10:44 AM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Lopopodium - 28-Feb-2025, 05:56 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door ZoefZoef - 20-Apr-2025, 10:34 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Lopopodium - 20-Apr-2025, 10:46 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door ZoefZoef - 20-Apr-2025, 10:51 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Lopopodium - 20-Apr-2025, 11:03 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door ZoefZoef - 20-Apr-2025, 11:12 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Wim -de roetsende - 21-Apr-2025, 02:52 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door Lopopodium - 21-Apr-2025, 02:58 PM
RE: Bagagerek voor Nazca Gaucho - door ZoefZoef - 21-Apr-2025, 03:05 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM