11 uren geleden
(, 10:07 AM)Thijs OO schreef:(, 02:30 PM)Jeroen S schreef: Mooi maar met de velomobiel niet te doen wegens te krappe bochtjes; Het trace van de Boxteler Bahn. Her en der heel mooi uitzicht over het glooiende land, en de spoordijk ligt een stuk hoger.
Ik heb in Boxtel bij het Duits Lijntje gewoond, de andere kant van de lijn Boxtel-Wesel. In de tijd dat ik daar woonde reed daar nog een enkele keer per jaar een stoomtrein. Maar zie op Google Maps dat die daar ook niet meer kan rijden. Velomobiel of ligfiets zal op dat stuk ook geen succes worden.
Ik ben hier vorig jaar eens een keer per ongeluk beland. Gelukkig waren we met z'n tweeën, konden we 'm zo over de spoorstaaf en de biels heen tillen. Paadje is wel succesvol voor mooie foto's:
![[Afbeelding: eZD3SJ5.png]](https://i.imgur.com/eZD3SJ5.png)
On-topic:
Provincie: Kop van Overijssel
Plaats: Wanneperveen
Niet geschikt om hard te rijden, in de zomermaanden zelfs niet geschikt vanwege de vele fietsers, tenzij je bereidt bent om erg rustig aan te doen. Vanwege de vele bochten vond ik dit een erg leuk paadje. Met de Velomobiel moet je mogelijk steken halverwege de brug, maar als je geen haast hebt is dit goed te doen. Afgelopen september weer eens gereden en zorgde voor een grote glimlach
Provincie: Zuid Holland
Plaats: Roelofarendsveen
Locatie: het fietspad langs het Braassemermeer (Galgenkade tot aan de Veendermolen
Dit stuk heeft jarenlang in mijn standaard fietsrondje gezeten. Met de bukfiets, destijds, maar met de velo of andere fietsen is dit vast ook erg mooi!