07-Mar-2025, 02:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-Mar-2025, 02:56 PM door 365cycle.)
0,0% zichtbaar zijn is echt onzin en victim blaming. We hebben die discussie eerder gevoerd; als je het niet meer goed ziet, niet je vaart minderen of stoppen met een snel voertuig besturen.
Over dat het type fiets niet uitmaakt: klopt. Mijn oude bakfiets was een enorm lang gevaarte, turquoise en groen geschilderd. Ik ben groot en droeg een oranje jas toen een automobilist mij "echt niet gezien had", recht voor een school, overdag met veel licht, op een rotonde, waar ik in de voorrang reed met een meter arm naar links uitgestoken vanaf voordat ik de rotonde betrad. Het werd een gecontroleerde aanrijding (alternatief was nog harder remmen en dan vermoedelijk slippen en vallen), heeft me een nieuwe bakfiets opgeleverd.
Wat betreft bedanken: alarmlichten even aan kan ook. Als je de knop niet hebt is verbinden van de drie pinnen van de knipperlicht schakelaar voldoende. En onder een toerkap zijn mijn vingers meestal vochtig genoeg om dat zonder metaal ofzo te doen
Over dat het type fiets niet uitmaakt: klopt. Mijn oude bakfiets was een enorm lang gevaarte, turquoise en groen geschilderd. Ik ben groot en droeg een oranje jas toen een automobilist mij "echt niet gezien had", recht voor een school, overdag met veel licht, op een rotonde, waar ik in de voorrang reed met een meter arm naar links uitgestoken vanaf voordat ik de rotonde betrad. Het werd een gecontroleerde aanrijding (alternatief was nog harder remmen en dan vermoedelijk slippen en vallen), heeft me een nieuwe bakfiets opgeleverd.
Wat betreft bedanken: alarmlichten even aan kan ook. Als je de knop niet hebt is verbinden van de drie pinnen van de knipperlicht schakelaar voldoende. En onder een toerkap zijn mijn vingers meestal vochtig genoeg om dat zonder metaal ofzo te doen

In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.