(, 03:05 PM)JarnoH schreef:(, 09:27 AM)Wim -de roetsende schreef:(, 08:16 AM)Roepers schreef: Dit is dus NIET WAAR!
Het voelt toch altijd als schreeuwen
Ik dacht al iets te horen in de verte ?.Roepers ik mag hopen dat je de vergelijking begrijpt van groot of klein object. Als je denkt dat de NS hier mee leest lijkt me ook wat vergezocht.
Maar waar ik al mee begon, het zal een eindloze discussie blijven. Het gaat er bij mij gewoon niet echt in als je met het verkeer bezig bent dingen niet ziet.
Dat schreeuwen was idd bedoeld voor journalisten en de medewerkers van NS. Je weet nooit hoe wie hier ooit toevallig aanbelandt. Die journalist van dat artikel had dit forum ook al gevonden. Het forum is ook geen geheim. Het is openbaar en voor je het weet wordt wat hier staat tegen je gebruikt. Dus met enige stemverheffing heb ik je stelling tegengesproken. Dat de oren van die bij toeval aanbelande stafmedewerker van NS die dacht hier zijn slaatje uit te kunnen slaan om het dieptrieste besluit van NS te kunnen onderbouwen zouden tuiten.
Groet,
Marco