Woont hier iemand in omgeving Roosendaal die morgen samen mee wil gaan kijken? Ik ben bereid je hiervoor te vergoeden.
"Toy", de persoon die een bod plaatste van 2050 euro verhoogde zijn bod, welgeteld 5 minuten na mijn bod, naar 2600. Toy is een nickname die ik ken van het Belgische ligfietsforum. Al lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het hier om dezelfde persoon gaat.
Ik heb desnondanks morgen afgesproken met Hans. We zullen zien.
(, 02:45 PM)ZoefZoef schreef:(, 02:24 PM)Snoek043 schreef: Die blauwe op marktplaats die te koop staat, zegt die verkoper (Hans) tegen me: moet u snel zijn er zijn veel mensen geïnteresseerd maar eerste bieden op marktplaats. Staat er bij bieden: gelieve te bieden van 2000 €. Kennelijk wacht ie tot iemand nog meer biedt dan 2500, geen idee.
Die verkoper is een clown.. Niet te serieus nemen zou mijn advies zijn. Ik verdenk 'm ervan of zelf boden te plaatsen of mooie verhalen te verzinnen in de hoop jou tot een hoger bod te verleiden. Hij heeft ook een Duitse handelaar die 'm al 2500 euro heeft geboden, zegt ie, en een eerdere m-racer was ook heeeeel populair met forse boden eronder. Een op het oog identieke m-racer die nu op marktplaats staat daar wordt minder of zelfs niet op geboden. Toch wordt ie inmiddels voor de 3e keer ofzo aangeboden.
Met personen die aangeven dat ik moet bieden onder de advertentie ben ik overigens snel klaar. Ik doe een bod en als het te laag is verwacht ik een tegenbod van de verkoper.
Edit, na Edit Snoek043
Haha, dat bedoel ik dus exact met clown. Je doet een bod, wordt geaccepteerd en opeens ligt er een hoger bod. Wel heel toevallig hè?
Hans is gewoon een clown met leuke verhalen, een grote neus en een nog grotere duim. Ik zou lekker verder zoeken.
Edit 2.
Half december 2024 bood ie 'm ook al aan en.. toen had ie ook al een bod van 2600 euro.. terwijl ie er nog maar net op stond. Dat was van de 'Duitse handelaar' van 'm als ik het me goed herinner en hetgeen ik al direct ongeloofwaardig achtte.
Hij heeft m al 3x geadverteerd inmiddels. Al 3 maanden een bod van 2600 euro en nog steeds staat ie bij de verkoper thuis
"Toy", de persoon die een bod plaatste van 2050 euro verhoogde zijn bod, welgeteld 5 minuten na mijn bod, naar 2600. Toy is een nickname die ik ken van het Belgische ligfietsforum. Al lijkt het mij onwaarschijnlijk dat het hier om dezelfde persoon gaat.
Ik heb desnondanks morgen afgesproken met Hans. We zullen zien.