Ik heb de M5 gisteren gewoon gekocht voor 2500€. Leek op het eerste zicht wel ok, eenmaal thuis toch maar even de ketting gecheckt met een tool en lijkt nog lang niet versleten (al zag ie wel héél zwart). Ook de tandwielen en cassette lijken ok.
De trapas zal wel flink naar achteren moeten worden geplaatst, ik kan amper aan de trappers. Normaal geen probleem aangezien ik al 2 highracers had met 28". De stoel zelf is gelukkig niet vastgelijmd en kan nog iets hoger of lager geplaatst worden. Verder zijn de M5 remmen natuurlijk een cool gadget en is de fiets erg licht. Hoewel hij op die 3-spoke velgen staat weegt ie 2 keer niks.
Ik kreeg er nog een setje lichtere velgen bij, en de hoofdsteun had hij gisterenavond nog teruggevonden dus die komt wel terecht. Hans zelf is een kop groter en had nog een carbon lowracer staan. Blijkbaar is hij erg bevriend met Bram Moens.
Wat de prijs betreft, zijn we er dus snel uitgekomen. Ik ben niet het type die 101 vragen gaat stellen en er nog eens gaat over nadenken. Met mijn Snoek destijds had ik zo'n geïnteresseerde die er toch nog eens met zijn vriendin over moest praten. Toch wel één van de voordelen van single man te zijn, denk ik dan.
Als je weet dat de nieuwprijs (vanafprijs) van een M5 CHR op 4450 staat tegenwoordig, denk ik dat de fiets die ik gekocht heb met ultegra group, M5 remmen en 3 spoke velgen een fiets was van rond de 6K mocht ie nieuw zijn.
Al bij al, ik ben tevreden. Hopelijk kan ik er snel mee de baan op.
De trapas zal wel flink naar achteren moeten worden geplaatst, ik kan amper aan de trappers. Normaal geen probleem aangezien ik al 2 highracers had met 28". De stoel zelf is gelukkig niet vastgelijmd en kan nog iets hoger of lager geplaatst worden. Verder zijn de M5 remmen natuurlijk een cool gadget en is de fiets erg licht. Hoewel hij op die 3-spoke velgen staat weegt ie 2 keer niks.
Ik kreeg er nog een setje lichtere velgen bij, en de hoofdsteun had hij gisterenavond nog teruggevonden dus die komt wel terecht. Hans zelf is een kop groter en had nog een carbon lowracer staan. Blijkbaar is hij erg bevriend met Bram Moens.
Wat de prijs betreft, zijn we er dus snel uitgekomen. Ik ben niet het type die 101 vragen gaat stellen en er nog eens gaat over nadenken. Met mijn Snoek destijds had ik zo'n geïnteresseerde die er toch nog eens met zijn vriendin over moest praten. Toch wel één van de voordelen van single man te zijn, denk ik dan.

Al bij al, ik ben tevreden. Hopelijk kan ik er snel mee de baan op.