5 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 uren geleden door Bob Hagendijk.)
Ik heb naar de prijs voor een frameset gevraagd, daar was hij nog heel erg ruim in, dus hangt erg af van de praktijk van het bouwen denk ik. Maar, hij gaf niet aan dat het niet mogelijk is, dus daar hoop ik ook op. Ik hou van wielrenners die na 1000km overschakelen op dura ace dus hun 105/ultegra spullen voor een prikkie op marktplaats zetten. Ik fiets die 1000km in ruim een maand dus daar merk ik niks van.
Waar ik vooral blij van werd was dat ik aangaf dat ik 105 kg ben, met een tailbox met bagage rij, en veel km's maak. In de praktijk levert dit weleens problemen op. Hij gaf aan: "oh, dan doen we er een extra laagje carbon op. Het is belangrijk dat je een fiets hebt die goed bij je past." Het lijkt er dus op dat hij de frames zelf gaat maken
Waar ik vooral blij van werd was dat ik aangaf dat ik 105 kg ben, met een tailbox met bagage rij, en veel km's maak. In de praktijk levert dit weleens problemen op. Hij gaf aan: "oh, dan doen we er een extra laagje carbon op. Het is belangrijk dat je een fiets hebt die goed bij je past." Het lijkt er dus op dat hij de frames zelf gaat maken