, 06:28 PM
Honden staan bij mij vaak altijd te kijken naar de fiets. Maar heb niet echt ervaring mee dat honden achter mij aan rennen. Wel zie ik soms honden zo graag willen weten wat het is dat ik stop en even kennis laat maken. en zodra ze door hebben dat ik erin zit vinden ze het helemaal geweldig. En honden die bij mij in de buurt wonen of op plekken waar ik vaak kom en honden bang zijn van de fiets stop ik zeker voor zodat er even kennis gemaakt kan worden want daarna zie je dat ze er niet meer bang van zijn en dat is ook fijner voor de hond. En eigenaren van honden zijn daar vaak ook heel blij mee. Maar het voordeel is ook dat ik niet bang ben van honden en dat merken honden ook.
En laatst was er een hond die ook heel graag kennis wou maken. en daar kon ik ook geen nee tegen zeggen. en van die hond hoefde ik al helemaal niet bang te zijn want die was zo klein dat als je te hard loopt die je al niet kan bij houden. En die kon zelfs onder de velomobiel doorlopen zonder te bukken.
En laatst was er een hond die ook heel graag kennis wou maken. en daar kon ik ook geen nee tegen zeggen. en van die hond hoefde ik al helemaal niet bang te zijn want die was zo klein dat als je te hard loopt die je al niet kan bij houden. En die kon zelfs onder de velomobiel doorlopen zonder te bukken.