23-Mar-2025, 12:18 PM
(23-Mar-2025, 11:02 AM)Wim -de roetsende schreef: Jullie zijn wel echt een vm-club zo te zien. Of rijden er wel vaker open liggers mee zoals de M5?
Nadeel van allemaal vm-en vind ik de kruissnelheid. Die gaat ongemerkt toch vaak omhoog. Je rijdt zo rond de 30km/u.
Dan wordt het minder aantrekkelijk voor open rijders. Ik vond het vrijdag zelfs lastig om tegen de wind in 28km/u te blijven rijden met mijn M5.
Tot nu toe was het altijd dat de groep zich aanpast aan de langzaamste. Bennekom geeft dat duidelijk aan, maar bij alle andere waar ik meegefietst heb was dat ook de regel. Ik heb zelf een keer aan de rem getrokken met een ritje met de Amersfoortse liggers. Ik had vantevoren ook al aangegeven dat ik weer heel terug in Duitsland wou komen.
Ik kan me wel herinneren dat Barbara een keer een ritje had geplaatst met de opmerking dat het wel een trainingsritje was en dat je maar beter kon thuisblijven als je geen 35+ reed.
Dat de snelheid ongemerkt omhoog kan gaan begrijp ik best, maar als je daar dan wat van zegt is het voor mij logisch dat daar gehoor aan gegeven wordt.