23-Mar-2025, 02:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Mar-2025, 04:13 PM door renevoorburg.)
Zoals je kan lezen in de reacties onder het filmpje van Sauki is het aannemelijk dat een stroomdraad in de vorm van een gesloten lus je de beste kansen geeft. Eventueel door de lus niet enkelvoudig te maken maar met meerdere windingen. ChatGPT bevestigt dat.
Zoals je in mijn bericht over ervaringen met de Tuna kan lezen, experimenteer ik daar nu mee. Met de Quest had ik na 200x één keer meegemaakt dat de garage op werk niet opende. Met de Tuna had ik dat al de 10e keer, afgelopen donderdag. Ongeacht waar ik m opstelde, het ding ging niet open.
Vrijdagochtend snel een lusje voorin de fiets gemaak (diameter zo groot als daar mogelijk) en ik kwam meteen binnen.
Statistisch zegt dit natuurlijk nog allemaal niets…
Zoals je in mijn bericht over ervaringen met de Tuna kan lezen, experimenteer ik daar nu mee. Met de Quest had ik na 200x één keer meegemaakt dat de garage op werk niet opende. Met de Tuna had ik dat al de 10e keer, afgelopen donderdag. Ongeacht waar ik m opstelde, het ding ging niet open.
Vrijdagochtend snel een lusje voorin de fiets gemaak (diameter zo groot als daar mogelijk) en ik kwam meteen binnen.
Statistisch zegt dit natuurlijk nog allemaal niets…