23-Mar-2025, 05:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Mar-2025, 05:33 PM door Wim -de roetsende.)
(23-Mar-2025, 12:18 PM)datakneder schreef: Dat de snelheid ongemerkt omhoog kan gaan begrijp ik best, maar als je daar dan wat van zegt is het voor mij logisch dat daar gehoor aan gegeven wordt.
Dat begrijp ik en dat doe ik ook.
Toch is het niet leuk om vaak/altijd/soms* degene te zijn die weer moet verzoeken om langzamer te gaan rijden.
Soms voelt dat gewoon niet prettig en het is mij te vaak overkomen dat ik dan toch te hard voor mijn doen bleef mee-/doorfietsen.
LOL en MT rijden (tegenwoordig) netjes op snelheid.
[*doorhalen wat niet voor u van toepassing is]
(23-Mar-2025, 01:03 PM)GertBr schreef:(23-Mar-2025, 11:02 AM)Wim -de roetsende schreef: ...Jullie zijn wel echt een vm-club zo te zien. Of rijden er wel vaker open liggers mee zoals de M5...
N. rijdt vaker mee en haakt alleen af als het weer te slecht is. Maar..... komende zaterdag gaan we samen zijn nieuwe B4M ophalen
De deelnemers zijn eigenlijk allemaal "veelrijders".
Jammer, het leek mij leuk om een keer jullie kant op te komen.
Maar in een vm-rijtje rijden is niet iets waarvoor ik helemaal naar Noord-Holland ga.
Met open liggers heb je namelijk sowieso meer contact tijdens het fietsen.
En als er veel QV's met een lange kap of vm-en met een racekap meerijden, dan is het contact meestal minimaal.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282