Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zwarte handel in de sm werkplaats
#4
(08-Apr-2025, 08:17 PM)Jeroen S schreef: Geen idee, Citroën LHM wordt wel meer gebruikt. Omdat Marten het ook noemt durf ik het wel aan, maar dat wil niet zeggen dat alles maar zomaar werkt, en blijft werken. Ik zou me dus niet zomaar aan Opel olie wagen, daarvoor snap ik er ook te weinig van.

Tja, oude eigenwijze man.  Volgende keer zal ik eens kijken of ie nu wel werkendr remmen heeft.  De remmen waren goed, maar door lange tijd stilstand zaten ze vast. Of er nog druk op de remhandels stond, weet ik niet.  Hij is eraan begonnen en meer weet ik ook niet.  

Doe fiets moet gewoon of een keer weg, of helemaal opnieuw opgeknapt worden met een nieuwe poedercoat onder andere.

Er staat me iets bij dat het DOT3-olie voor remleidingen was. Na te googlen erachter kwam dat dat overeen met de olie voor magura hydraulische remmen.

Voor merken als magura is zoiets natuurlijk ook een heel leuk verdienmodel. Een vat inkopen en dat voor het weet-ik-veel hoeveel-voudige verkopen onder je eigen label. Dan heb je opeens vloeibaar goud gecreerd
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
zwarte handel in de sm werkplaats - door Jeroen S - 08-Apr-2025, 06:58 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door ZoefZoef - 08-Apr-2025, 07:06 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door Jeroen S - 08-Apr-2025, 08:17 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door ZoefZoef - 08-Apr-2025, 08:31 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door melle z - 08-Apr-2025, 10:28 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door ZoefZoef - 08-Apr-2025, 11:01 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door 365cycle - 08-Apr-2025, 10:09 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door Roepers - 08-Apr-2025, 10:12 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door Fietsbennie - 08-Apr-2025, 10:33 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door 365cycle - 08-Apr-2025, 11:04 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door melle z - 08-Apr-2025, 11:14 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door 365cycle - 08-Apr-2025, 11:31 PM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door LigZeeuw - 09-Apr-2025, 07:42 AM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door Jeroen S - 09-Apr-2025, 07:53 AM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door melle z - 09-Apr-2025, 10:04 AM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door 365cycle - 09-Apr-2025, 11:03 AM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door tiemen - 09-Apr-2025, 08:48 AM
RE: zwarte handel in de sm werkplaats - door TvWijk - 09-Apr-2025, 06:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leerza...Jeffrey Leeflang — 05:59 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Boyd Maduro — 02:49 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Prachtige fiets. Hee...Roepers — 02:11 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Gefeliciteerd, veel ...Willeke_IGKT — 01:43 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb een NOS fiets...GHOOGEN — 01:08 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Bij Rustbusters in V...GHOOGEN — 12:52 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
Een container frames...ZoefZoef — 11:23 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gisteren was het in ...Wim -de roetsende — 11:23 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM