08-Apr-2025, 08:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Apr-2025, 09:26 PM door ZoefZoef.)
(08-Apr-2025, 08:17 PM)Jeroen S schreef: Geen idee, Citroën LHM wordt wel meer gebruikt. Omdat Marten het ook noemt durf ik het wel aan, maar dat wil niet zeggen dat alles maar zomaar werkt, en blijft werken. Ik zou me dus niet zomaar aan Opel olie wagen, daarvoor snap ik er ook te weinig van.
Tja, oude eigenwijze man. Volgende keer zal ik eens kijken of ie nu wel werkendr remmen heeft. De remmen waren goed, maar door lange tijd stilstand zaten ze vast. Of er nog druk op de remhandels stond, weet ik niet. Hij is eraan begonnen en meer weet ik ook niet.
Doe fiets moet gewoon of een keer weg, of helemaal opnieuw opgeknapt worden met een nieuwe poedercoat onder andere.
Er staat me iets bij dat het DOT3-olie voor remleidingen was. Na te googlen erachter kwam dat dat overeen met de olie voor magura hydraulische remmen.
Voor merken als magura is zoiets natuurlijk ook een heel leuk verdienmodel. Een vat inkopen en dat voor het weet-ik-veel hoeveel-voudige verkopen onder je eigen label. Dan heb je opeens vloeibaar goud gecreerd