11-Apr-2025, 01:09 PM
(11-Apr-2025, 12:23 PM)365cycle schreef:(11-Apr-2025, 12:14 PM)Gideonaut schreef: Maar een rechtzaak beginnen voor een paar clipjes vind ik ook wel erg ver gaan, dit kan makkelijk prive opgelost worden. Al vind ik het excuus van "dit kan gevolgen hebben voor de velo markt" ook heel vies vallen, niet zo heel lang nadat ze VM.nl eruit hebben gegooid..Het kan helaas wel gevolgen hebben voor de velomobielmarkt als er nu rechtzaken voorbij gaan komen. Niemand anders gaat die kosten betalen dan degenen die nieuwe velomobielen bestellen, dat heeft over een paar jaar dan weer gevolgen voor de tweedehandsmarkt dus iedereen zal daar last van hebben.
Het is eenvoudig; Jan should do better. Voor ons allemaal.
Dat snap ik, en als dat het geval is dan is dat maar zo. Wat ik bedoel is dat mocht de meneer financiële schade geleden hebben door Jan zijn fiasco dan moet hij dat gewoon halen en hoort de rest zijn mond te houden in plaats van boehoe onze velo's worden dan misschien nog duurder of wat als VMWorld hierdoor failliet gaat!!.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)