11-Apr-2025, 07:46 PM
Tja, ze leren blijkbaar niet echt bij in Roemenië .... Mijn QV werd 'n paar jaar geleden afgeleverd in een verkeerde kleur. Toen ik gisterenmiddag aankwam in Dronten en mijn nieuwe Snoek zag staan, zag ik al meteen dat die niet de door mij gevraagde derailleurkap had (ik had zo'n "swoosh" kap gevraagd, met een opening in). Theo is het meteen gaan nakijken, die kappen met luchtgaten in hebben ze in Dronten liggen en die voor mijn Snoek werd eind vorig jaar al naar Roemenië verstuurd omdat die in dezelfde kleur gespoten moest worden als de body. Na het nodige gevloek van Theo is hij dan beginnen appen naar Roemenië, maar daar werd niet meer op gereageerd voordat ik terug naar huis ging ....
Ik begrijp meer en meer dat Velomobiel.nl op zoek is gegaan naar een andere producent ....
Ik begrijp meer en meer dat Velomobiel.nl op zoek is gegaan naar een andere producent ....
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)