, 07:32 AM
(11-Apr-2025, 10:47 PM)Arend-Jan schreef:(11-Apr-2025, 07:46 PM)quattrovelootje schreef: Tja, ze leren blijkbaar niet echt bij in Roemenië ....
Ik begrijp meer en meer dat Velomobiel.nl op zoek is gegaan naar een andere producent ....
Als dat het enige is wat er mis is gegaan bij jouw fiets mag je in je handjes knijpen.
.....
De afmontage was trouwens ook nog anders dan besteld, maar ik kon me daar al niet eens meer over opwinden.
Daar maak ik me dus wél druk om, hoe ze daar in hemelsnaam niet eens een orderlijst kunnen uitvoeren. Hoe moeilijk kan zoiets zijn ???
Het kost me al 'n spreekwoordelijke rib uit m' n lijf om zo'n fiets aan te schaffen, dan mag je toch op z'n minst verwachten dat die ook is zoals je hem hebt geconfigureerd ? En ja, gelukkig kan er in Dronten wel het één ander rechtgezet worden, maar dat zou toch niet moeten ? In mijn geval is het nog afwachten of de gevraagde derailleurkap er nog komt .....
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)