12-Apr-2025, 11:22 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-Apr-2025, 11:24 PM door ZoefZoef.)
Mijn zonnebril is er eentje van de kringloop. Ik stuitte erop, toen ik even in de bak met zonnebrillen keek. In tegenstelling tot vrijwel elk model die erin lag, was dit er eentje in een geheel. Dus geen aparte brillenglazen zoals in het plaatje van hardloper hierboven. Ook geen rand waar je tegenaan kijkt dus maar gewoon vrij uitzicht. Maar bovenal; het ding sluit goed aan op mn hoofd en zou ook rijwind tegenhouden. Het was koud, de bril was spotgoedkoop en het oogde op mn bolletje ook nog eens redelijk. Dus voor 1.50 euro heb ik de zonnebril de mijne gemaakt en ben ik er heerlijk mee naar huis geroetst zonder last te hebben van koude wind in mn ogen.
Van de zomer zal ik 'm ook wel gaan gebruiken. Niet specifiek voor de zon, maar wel om te voorkomen dat er insekten in mn ogen vliegen. De bloemetjesprint aan de zijkant van de bril neem ik maar voor lief.. ik denk niet dat die extra insekten aan zal trekken
Van de zomer zal ik 'm ook wel gaan gebruiken. Niet specifiek voor de zon, maar wel om te voorkomen dat er insekten in mn ogen vliegen. De bloemetjesprint aan de zijkant van de bril neem ik maar voor lief.. ik denk niet dat die extra insekten aan zal trekken