13-Apr-2025, 10:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-Apr-2025, 10:28 PM door Bob Hagendijk.)
Ik heb geen wedstrijddrang. Nouja, het is leuk om een fietser in de verte te zien en die binnen te hengelen. Aan de andere kant besef ik me heel goed dat dat niet aan mij ligt, maar aan mijn fiets. Ik slaap ook geen minuut minder als ik een keer zelf wordt ingehaald.
Ik weet ook dat ik best een redelijke conditie heb, maar dat een hoge plaats in een wedstrijd er niet in zit. Dan ga ik ook niet meedoen, want dan heb ik er geen lol in.
Daarom vind ik dit initiatief leuk, het is geen wedstrijd maar een uitdaging. En als het goed gaat is het een mooi sterk verhaal. Of het nou 300 of 500 km wordt, het is altijd indrukwekkend. Heb je toch maar mooi gedaan
780 km is voor mij op een open ligger totaal onhaalbaar maar ook niet mijn doel.
Ik weet ook dat ik best een redelijke conditie heb, maar dat een hoge plaats in een wedstrijd er niet in zit. Dan ga ik ook niet meedoen, want dan heb ik er geen lol in.
Daarom vind ik dit initiatief leuk, het is geen wedstrijd maar een uitdaging. En als het goed gaat is het een mooi sterk verhaal. Of het nou 300 of 500 km wordt, het is altijd indrukwekkend. Heb je toch maar mooi gedaan