(17-Apr-2025, 09:25 AM)Boyd Maduro schreef: maar de kap loopt nog steeds niet mooi over in de achterkant.
Ik bedacht net dat dat misschien de reden is dat mijn kap nog nageleverd wordt? Ik bedoel: als de Distance kappen exact hetzelfde zijn als de MK1 kappen, dan hadden ze me ook wel meteen een kap kunnen leveren samen met de aflevering van de Distance zelf.
(17-Apr-2025, 01:50 PM)365cycle schreef: Als ik goed tussen de regels door lees wordt de Distance juist gepresenteerd als de snelste Bülk, de praktische Snoek-concurrent. Ik denk echter dat het in de praktijk weinig uitmaakt: Bülk, Bülk Distance, Snoek L, Tuna, er zijn volgens mij hooguit nuanceverschillen.
Ik heb Snoek test gereden, rij al 2 jaar Bulk MK1 en heb nog maar 55km met de Distance gereden. De Distance is beslist sneller/efficiënter dan de MK1 en naar mijn (voor deze keer) onbescheiden mening een SnoekL (die me, zeker weten, imponeerde) uitdager. De MK1 zou ik overigens prima verder mee kunnen leven, ik heb m zo ingesteld dat ie heerlijk comfortabel rijdt en ik heb veel geïnvesteerd in werkelijk sublieme verlichting en camerabewaking. Bij de Distance ligt voor mij de uitdaging datzelfde te bereiken maar deze keer zonder de grote Hotspot bovenop.