10 uren geleden
De SnoekL is efficiënter dan een Bülk MK1, dat heb ik zelf gemeten. Veel scheelt het niet, maar er zit wel iets tussen. Dus deze Distance kan er wellicht dichterbij komen, of misschien zelfs voorbij gaan. De SnoekL is flink groter dan een Bülk, biedt meer ruimte voor grote voeten / lange cranks.
Ik heb nu de kleine Snoek, en dat is andere koek
Gisteren 270km gereden met 41 gemiddeld (Strava snoept daar dan vreemd genoeg 0,4 vanaf), maar zoiets is mij nooit eerder gelukt. Zeker op hogere snelheid scheelt het nog best veel, met de grote SnoekL.
Maar in de Distance had ik de twee extra voorwielen vast makkelijker meegenomen, dat is zeker. Ze konden mee in de kleine Snoek maar het paste maar op 1 manier
Ik heb nu de kleine Snoek, en dat is andere koek

Gisteren 270km gereden met 41 gemiddeld (Strava snoept daar dan vreemd genoeg 0,4 vanaf), maar zoiets is mij nooit eerder gelukt. Zeker op hogere snelheid scheelt het nog best veel, met de grote SnoekL.
Maar in de Distance had ik de twee extra voorwielen vast makkelijker meegenomen, dat is zeker. Ze konden mee in de kleine Snoek maar het paste maar op 1 manier