(10 uren geleden)Arend-Jan schreef: De SnoekL is efficiënter dan een Bülk MK1, dat heb ik zelf gemeten. Veel scheelt het niet, maar er zit wel iets tussen. Dus deze Distance kan er wellicht dichterbij komen, of misschien zelfs voorbij gaan. De SnoekL is flink groter dan een Bülk, biedt meer ruimte voor grote voeten / lange cranks.
(8 uren geleden)Arend-Jan schreef: En ik denk dat de passende maximale lichaamslengte ook wel verschilt. Maar dat kan ik zelf niet beoordelen, voor mijn 1.82 zijn beide fietsen ruim.De Snoek L biedt in de lengte net iets meer ruimte dan de Bülk mk1, maar in de breedte zeker niet. Denk zelfs dat ie voor een lange man bij de schouders krapper is dan de Tuna, maar dat Ymte er met wat prutsen wel in te krijgen is. De neus is volgens mij wel weer net iets groter (grotere voeten mogelijk), en de ruimte voor forse bovenbenen ook.
(10 uren geleden)Arend-Jan schreef: Ik heb nu de kleine Snoek, en dat is andere koekBehalve JALOERS heb ik hier aan toe te voegen dat de analysis view op Strava ook altijd verschilt van het overzicht, en vaak overeenkomt of dichterbij zit wat Garmin zegt.![]()
Gisteren 270km gereden met 41 gemiddeld (Strava snoept daar dan vreemd genoeg 0,4 vanaf), maar zoiets is mij nooit eerder gelukt. Zeker op hogere snelheid scheelt het nog best veel, met de grote SnoekL.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.