5 uren geleden
Het begon voor mij als noodzaak maar is ondertussen een hobby geworden. Als het een verslaving was dan had ik de Whike nooit verkocht :p God wat mis ik die fiets.. Maar goed ik heb er op het moment gewoon geen ruimte voor. De Velayo en de Milan zijn obsessies, in mijn ogen 'Must Have' collectors items, de Velayo heb ik bemachtigd en is net als de Whike een fiets wat puur genot brengt en reden geeft om spontaan m'n schoenen aan te trekken en gewoon wat rondjes te fietsen omdat het zo leuk is
De Milan komt vanzelf wel, geen haast.
Ik ben ook al wat jaar bezig om mijn eigen velo te maken met de Waw-body als basis, maar die gaat binnenkort misschien de deur uit om ruimte te maken voor de toekomstige Milan. Zelf een velo maken is nogal een opgave en ik heb het gevoel dat ik iets teveel hooi op mn vork heb gegooid, leuk is het wel! en eigenlijk ook best verslavend

De Milan komt vanzelf wel, geen haast.
Ik ben ook al wat jaar bezig om mijn eigen velo te maken met de Waw-body als basis, maar die gaat binnenkort misschien de deur uit om ruimte te maken voor de toekomstige Milan. Zelf een velo maken is nogal een opgave en ik heb het gevoel dat ik iets teveel hooi op mn vork heb gegooid, leuk is het wel! en eigenlijk ook best verslavend

Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)