6 uren geleden
In de tussentijd, niet heel nieuw meer, maar wel een kleine update van de velon(o)aut.
Ik merk dat ik vooral graag mee lees, maar wat minder reageer, maar zie in de tussentijd al wel wat "bekenden"
Zal hier nog wat verbetering in proberen aan te brengen
In de tussentijd een jaar onderweg in de velomobiel.
De oude Mango was al niet de mooiste, maar na een slootbezoek
werd het echt tijd voor reparatie.
Alles geplakt, geplamuurd, heel veel geschuurd, en een nieuw verfje gegeven, waarna hij er weer prima uit ziet, en tot MangOrange omgedoopt.
Technisch was bijna alles aangepakt.
Maar, het bevalt zeer goed, heb er de oliebollentocht mee gereden, en ik ben recent overgestapt naar een DFxl, met een beetje optische zijschade.
Mijn mango verkocht aan iemand die uit een alleweder komt, die is er zeer blij mee.
Nu de DF weer netjes maken, en in de tussentijd vooral ook fietsen.
Dat is na een Mango wel een heel andere ervaring. Behoorlijk wat lichter, wat vooral te merken is tijdens klimmen.
Gemiddelde snelheden lopen behoorlijk op.
De km gaan zeer op en neer van een kleine 100 tot ca 350 in de week, afhankelijk van waar ik aan het werk ben, nu een jaartotaal van ca 6000.
Daar wordt hij dus vooral voor gebruikt, woon werk verkeer.
Ik merk dat ik vooral graag mee lees, maar wat minder reageer, maar zie in de tussentijd al wel wat "bekenden"
Zal hier nog wat verbetering in proberen aan te brengen

In de tussentijd een jaar onderweg in de velomobiel.
De oude Mango was al niet de mooiste, maar na een slootbezoek

Alles geplakt, geplamuurd, heel veel geschuurd, en een nieuw verfje gegeven, waarna hij er weer prima uit ziet, en tot MangOrange omgedoopt.
Technisch was bijna alles aangepakt.
Maar, het bevalt zeer goed, heb er de oliebollentocht mee gereden, en ik ben recent overgestapt naar een DFxl, met een beetje optische zijschade.
Mijn mango verkocht aan iemand die uit een alleweder komt, die is er zeer blij mee.
Nu de DF weer netjes maken, en in de tussentijd vooral ook fietsen.
Dat is na een Mango wel een heel andere ervaring. Behoorlijk wat lichter, wat vooral te merken is tijdens klimmen.
Gemiddelde snelheden lopen behoorlijk op.
De km gaan zeer op en neer van een kleine 100 tot ca 350 in de week, afhankelijk van waar ik aan het werk ben, nu een jaartotaal van ca 6000.
Daar wordt hij dus vooral voor gebruikt, woon werk verkeer.