11 uren geleden
(11 uren geleden)GertBr schreef:(, 01:43 PM)Wim -de roetsende schreef: Het noemen van die koerssnelheid vind ik echter nog steeds niet erg uitnodigend.
Zoals Willeke al schreef: het noemen van een koerssnelheid deden en doen we alleen bij onze meitocht rondom het Markermeer. Op de dijk Lelystad-Enkhuizen valt de groep uiteen. Daar trekken een aantal van ons "de gashendel open". Op de eerste parkeerplaats na de dijk wachten we dan op elkaar om als groep de rit af te maken. In de overige maanden rijden we heel sociaal. Omdat ik als "routebouwer" altijd voorop rijd, vraag ik bijna altijd, en zeker aan meerijdende tweewielers en/of open trikes als die er zijn, welke snelheid ik kan aanhouden. Gisteren ging de snelheid ook direct naar beneden, nadat ik van achter uit gewaarschuwd werd dat een van ons een gat moest laten vallen.
Dat doe je heel sympathiek Gert. Maar deze groep mensen lijken me ook heel sympathiek en sociaal. Zo als jullie elke maand met zoveel velomobielen bijeenkomen en ook openstaan voor andere ligfietsen, vind ik sympathiek.
Groet,
Tom
Tom