6 uren geleden
(10 uren geleden)twilwel schreef: Die hebben een heel andere staart.Ik weet dat het een compleet andere staart is, ik was alleen verbaasd over je opmerking van "je kan dan beter bij het ventiel" het lijkt me sterk dat ze een kniek in de hele body gemaakt hebben zodat je er beter bij kan, was het bij de vorige modellen dan zo moeilijk dat er zo'n drastische aanpassing voor nodig was? Ook had ik het bericht van Jeroen gemist, dat verklaard de vorm.
Ik ben niet zo "in the know" zoals velen van jullie, hoeft ook niet, wat wel jammer is vind ik, is dat als buitenstaander of leek er weinig info te vinden is over al de verschillende modellen en veranderingen. Er zijn nu (of binnenkort) 5 verschillende Bülk modellen, en het enigste info wat ik "makkelijk" kan vinden is dat ze van duur naar heel erg duur gaan, al heeft de Distance een leuke marketing verhaaltje met wat info, en als je op een specifiek linkje klikt dan krijg je nog wat meer info, al vind ik de website niet echt gebruikersvriendelijk.
(10 uren geleden)twilwel schreef: Ik heb toevallig alle Bulk modellen staan, dus even vergeleken.Dankje voor de moeite, dit soort praktische info vind ik wel fijn om te weten!
B4M/Urban staan hoger op de wielen en hebben de grootste afstand van bodem tot body waar het ventiel zit (wanneer die onderaan staat).
Bij de Bulk MK1 en de Distance is er weinig verschil op die plek. De MK1 heeft ter plekke ietsjes meer ruimte.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)